<< קורס אונליין חינם
Menu
עברית Русский
מכללת פרקטיקיו
- מתחילים ללמוד חינם -
קורסי תכנות / סייבר / ניהול רשת
קורסים למנהלי רשת מסלול מנהלי רשת
עם התמחות בשרתי מיקרוסופט
סייבר והאקינג - Hacking
מבדקי חדירה - סייבר התקפי
תקשורת ואבטחת מידע
Cisco CCNA & FortiGate & Checkpoint
התמחות בווירטואליזציה
VMware & Hyper-V
מומחה לינוקס ו-DevOps מומחה ענן של אמזון - AWS מומחה ענן של מיקרוסופט - Azure מומחה ענן של גוגל - GCP שרתי מיקרוסופט לארגונים גדולים
Exchange - SCCM - SQL
התמחות ב-Storage קורסים נוספים למנהלי רשת
קורסי תכנות מסלול Full Stack דוט-נט
יסודות התכנות
מסלול Full Stack דוט-נט
צד לקוח - Frontend
מסלול Full Stack דוט-נט
צד שרת - Backend
מסלול Full Stack Node.JS מסלול Full Stack Java מסלול Full Stack Python מסלול Full Stack PHP מפתח אפליקציות - אנדרואיד - אייפון מפתח משחקי מחשב - Unity מפתח תוכנות לוונדוס - WinForms מסלול DBA
התמחות במסדי נתונים – SQL
בדיקות תוכנה - QA - אוטומציה בדיקות תוכנה - QA - בדיקות ידניות בדיקות תוכנה - QA - קורסים נוספים המלצות תלמידים על PracticU
דרישות הלקוח
תרגיל בניית מסד נתונים למכללה

דרישות:
1. יש לבנות טבלת תלמידים (לא לשכוח שדה להערות)
2. לכל תלמיד יש מקור הגעה, מאיפה הגיע? (עיתון, אתרי אינטרנט – לידים, גוגל, “חבר מביא חבר” וכו’)
3. יש לזכור כי לכל תלמיד יש סטאטוס: מתעניין, מתעניין לא רלבנטי, תלמיד פעיל, תלמיד שלא הסדיר תשלום, תלמיד שסיים בהצלחה, תלמיד שפרש לפני הזמן
4. יש לבנות טבלת קורסים עם שדות שם קורס, תאריך פתיחה, שם המרצה המתוכנן, מספר שעות לימוד
5. יש לבנות טבלת מסלולי לימוד (מסלול הינו חבילה מוכנה שהיא בעצם צירוף של מספר קורסים). לכל מסלול יש שם ומחיר מחירון.
6. יש לאפשר לתלמיד להירשם למספר קורסים ו/או למספר מסלולים במידה וירצה (לא לשכוח להוסיף ציון סיום לכל תלמיד בכל קורס(
7. לכל קורס ישנן הרצאות, לכל הרצאה יש נושא הרצאה, תאריך ושם המרצה
8. לכל הרצאה יש לתעד רישום נוכחות תלמידים והאם הגישו שיעורי בית
9. יש ליצור טבלת תשלומים, כל תלמיד משלם תשלומים וחשוב לדעת לאיזה קורס/מסלול הוא משלם, כמו כן חשוב לציין את אמצעי התשלום (צ’ק/כרטיס אשראי/מזומן(.
10. על כל תשלום יש חשבונית, יש לזכור כי חשבונית אחת יכולה להיות לכמה תשלומים
11. יש גם הוצאות למכללה – לשם כך יש ליצור טבלה בה יהיה ספק, סכום ותיאור ההוצאה
12. יש ליצור טבלת תשלומים עבור הספקים (בנפרד מטבלת תשלומי התלמידים! לא להתבלבל בין הכנסות להוצאות)
13. המזכירה נדרשת גם לתעד כל שיחת טלפון ופגישה: תאריך, שעה, שם תלמיד ותוכן השיחה/פגישה וסוג שיחה/פגישה (סוג שיחה = שיחה ראשונית, שיעור התרשמות, פגישה להסדרת תשלום…(
14. נושא ההרצאה חייב להיות מתוך תוכנית לימודים מאושרת. תוכנית לימודים רשימת ההרצאות לכל קורס עם נושא ההרצאה ופירוט התכנים לכל הרצאה.
15. ניהול מרצים – יש מרצה בכיר שמנהל תחום ותחתיו מספר מרצים ומרצות, עשו זאת במסד נתונים.

דוחות - יש ליצור רק שאילתא בשפת SQL בלבד. להלן הדרישות:

1. יש לייצר דוח כמה תלמידים לומדים במכללה בסטאטוס פעיל
2. לקבל דוח המפרט כמה תלמידים נמצאים בסטאטוס “מתעניין לא רלבנטי” לפי חודשים.
3. לקבל דוח המפלח כמה תלמידים לא רלבנטיים וכמה תלמידים פעילים (כל הסטאטוסים חוץ מ-”לא רלבנטי”) התקבלו מכל ליד (Count).
4. לייצר דוח כמה כסף ייכנס למכללה כל חודש מכל התלמידים
5. בכל תעודה המופקת בסיום קורס צריך להיות שם תלמיד, ת.ז, מספר שעות לימוד ושם הקורס אותו הוא למד בתנאי שקיבל ציון מעל 60.
6. לעשות טבלה וירטואלית VIEW עם שלוש עמודות שם תלמיד, מספר תלמיד, ושם הקורס שבו הוא לומד גם אם הקורס הוא חלק ממסלול.
7. כמה תלמידים פעילים בכל מסלול ובכל קורס
8. רשימת תלמידים עם טלפונים ומסלול שבו הם לומדים או קורס שבו רשומים סה”כ 4 עמודות (אם תלמיד רשום במסלול אז בעמודת הקורס שלו יהיה NULL ולהיפך(
9. המנהל ביקש את הדוח הקודם לאחד לעמודה אחת – סה”כ 3 עמודות – שם תלמיד, טלפון, ם קורס/ שם מסלול.
10. המנהל ביקש להוסיף לדוח הקודם עמודה עם סה”כ התשלומים שבוצעו לכל תלמיד
11. לעשות פרוצדורה שמקבלת שם תלמיד, מספר תשלומים, סכום התשלום הראשן ותאריך של התשלום הראשון ומוסיפה לטבלת תשלומים את כל השורות הרשומות בהפרשים של חודש ימים
12. דוח כמה תלמידים בממוצע פרשו לכל מרצה בכל הקורסים שלו.
13. יש לייצר דוח מי לא היה נוכח בשבועיים האחרונים
14. יש לייצר דוח מי התלמידים שלא היו בהרצאה האחרונה.
15. יש לייצר דוח המפרט איזה נושאים נלמדו בהרצאה האחרונה
16. יש ליצור פרוצדורה שמוסיפה לטבלת נוכחות את כל התלמידים שאמורים להיות בהרצאה כדי שהמרצה יצטרך רק לעדכן נוכחות ולא להוסיף שורה לכל תלמיד
17. יש ליצור פרוצדורה מחיקת קורס מטבלת קורסים: לא רק את שורת הקורס מטבלת קורסים אלא גם את התלמידים שנרשמו אליו, את כל ההרצאות שלו מטבלת ההרצאות, וגם את הנוכחות בהרצאות ומסלולים שהקורס מהווה חלק מתוכם (היזהרו לא למחוק את המסלול כולו(.
18. יש ליצור פרוצדורת הזזת ימי הרצאות לכל הקורס – להזיז קורס (עם כל ההרצאות שלו) בהתאם לצורך, לפי הימים הנדרשים.
19. תאריך הרצאה הראשונה (בטבלת הרצאות) לא תואם את תאריך פתיחת קורס בטבלת הקורסים.
20. כמה תלמידים בסטטוס “פעיל” אבל לא רשומים לאף קורס ולאף מסלול
21. תלמיד הנוכח בהרצאה של קורס שהוא לא רשום אליו בכלל
22. דוח על מרצים שמעבירים הרצאות שונות באותו היום. אפשר להניח כי כל ההרצאות במכללה באותן שעות בערב – בין 18:00 ל-22:00.
23. סטטוס תלמיד לא מתאים לסטטוס שלו בקורסים. לדוגמא: סטטוס של התלמיד “פרש” אבל סטטוס בקורס “פעיל”
24. כמה תלמידים בסטטוס “פעיל” אבל לא עדיין חייב כסף וצריך להיות בסטטוס “לא הסדיר תשלום”
25. נגמר הקורס כבר יותר מחודש ימים (תאריך אחרון של הרצאה) אבל הססטוס עדיין “פעיל” במקום “סיים בהצלחה את הקורס” או “פרש”.
26. רשימת תלמידים ששילמו יותר מהמחירון לקורס או מסלול
27. תלמיד פעיל שאין לו מספר טלפון או שאין לו EMAIL בטבלת תלמידים.
28. תלמידים שרשומים לכל ההרצאות של המסלול בנפרד במקום להיות רשום למסלול (טעות של פקידת רישום)
29. דוח החלפות – מרצים שלימדו הרצאות בקורס שהם לא מתוכננים אליו
30. דוח הרצאות מזויפות – הרצאות שלא היה בהם אף תלמיד
31. מספר תלמידים ממוצע בכל קורס ובכל מסלול מתחת ל-15 תלמידים בכיתה
32. דוח בנות – אחוז בבנות במכללה גבוהה מ-10%
33. דוח - מנהל ומספר מרצים שכפופים לו